November kallt.

Nu börjar det kännas att November är på ingång. Det är kallt och ruggigt och efter en hel dag är man kall ända in i skellettet. Ligger i sängen nu och ska ta en liten kvällsnap så här en torsdags ktväll. Har precis ätit middag med Antefjantes föräldrar nu väntar jag bara på att han ska komma hem. har jobbat hela dagen började jätte tidigt i morse, skulle städa vatten avd. då när jag ska använda vattendammsugaren så är det någon som har använt den för att dammsuga upp såpa från såpbubbelringen. Så när jag var klar så var det skum tamefan i hela Tom Tits. Jag var själv också så jag hade inte riktigt någon att skratta med. Ibland har man otur.

Imorgon är det fredag, sen helg. Ska jobba imorgon, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag. Det är långt kvar och jag börjar känna att jag skulle behöva vara lite ledig.



Den här bilden hittade jag, ännu ett mysterium.

Nästa vecka blir det winnerbäck för hela slanten och på söndag flyttar vi =) kan itne tiden bara gå liiiite fortare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0