Taco mys hos kempmaista...

ska återuppliva min blogg en smula tänkte jag. Sitter hos Kemp med Totts har precis ätit en härlig middag. som vanligt stoppar vi i oss massa tacos i magen. Man äter alltid för mkt. Jag förstår inte... Helt slut efter jobbet, nu är det höstlov på jobbet och massor med folk på tom tits. Jobbigt, men roligt med lite liv i luckan.

På söndag flyttar jag och Andreas till Rosenlund. Mycket att fixa och alldeles för stressigt och alldeles för lite tid övers.

Götet 09. updates med bilder.


Är det inte poofie så är det la svaan....
-------------------------------------------------

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Kempmaister

Är de inte La svaan så är det poofie ;)

2009-11-02 @ 07:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0