Som man bäddar...

Får man ligga... Bädda är ju inte något jag är sådär jätte bra på. Har iallafall sovit relativt bra inatt och har suttit på jobbet nu i 6 timmar och det är cirka fyra timmar kvar av min arbetsdag. det blir sova i falun inatt..

Har även fått veta att jag har fått heltidstjänsten som jag sökte här på sj. vilket känns helt okej! Sen har jag rfaktiskt inte gjort så mkt mer idag än att pratat i telefonen med diverse människor...

Imorgon är det även en lång dag. då jag först ska ta en sväng på stan med Emma, sen försöka hinna med en träff med marcus för att sedan käka middag med syster min och mamma. Kan bli en helt okej dag.

För att avsluta säger jag tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0